the bag is swag

hej. Jag har börjat inse att jag åker till Australien om inte alls lång tid, rättare sagt om 2 dagar!
Jag har köpt två olika resväskor nu och ska lämna tillbaka båda, ena var ful och likvärdig med den jag har och den nya stora jag köpte kom jag på att jag kommer se ut som en fjant med... Jag kan inte ha en RULLVÄSKA! Jag måste vara lite swag... Jag ska fräsa bort till XXL Sport och köpa en ny imorgon! shit, jag har inte fixat nått... jag vet redan nu att timmarna innan flyget går kommer paniken sprudla och packning vara kaosartad... det blir alltid så oavsett hur lång tid innan jag börjar!
 
Nu ska jag köpa en fet jävla duffelbag! 140 liter, större än alla väskor jag kollat på och så får jag släpa den på stackars ryggen, allt för att få vara swag och inte se ut som mormor med rullväska...
Någon utav dessa kulörer! får se vad jag hittar!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0