pow pow powdaaah

Hela inlägget raderades. Anyway, hade en sån grym dag på fjället igår, hade planerat att bara ta en kort svändå då jag är krasslig, men blev lyrisk av åkningen och stanna ute från 9-16! Förmiddagen var full med offpist-åk, vilket var lite scetchy eftersom jag är den enda som inte har lavinutrustning medans alla har ABS-rygga, transiver, spade och hela skiten. Även bara jag som åker bräda så var inte helt lätt att hålla ihop på samma höjd då jag inte kan skråa, så en gång hamna jag ensam i en liten "dal" då jag ser ett stort parti snö häng ner över klippan. Jäklar vad jag brände på ner då! Men bästa åket på länge ändå, så otroligt "cruseig" känsla att surfa fram med snowboarden i pudret!
Har bilder på GoPron som kommer snarast!
Emma in the slope
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0