svart hår och skolfoto imorgon.

hallojsan!
jag tror alltid att jag kan allt och skulle idag vara min egna frissör här hemma i huset.
fast nu vare så att jag råkade misslyckas igen! jag har nämligen först klippt till min lugg lite själv, fast det blev bra! men det som gick dåligt var att jag färgade håret själv. och nu är det typ svart (ville ha det mörkbrunt), inte alls bra. speciellt när man då har skolfoto imorron... :P haha ska alltid tabba mig precis innan alla skolfoton. en gång när jag ver lite mindre så satt jag typ och vattna blommor och sen reste jag mig upp och då fick jag en blommpinne i och bredvid ögat. dagen innan fotot. fint med ett rött sår vid ögat.
men nejrå jag är inte ledsen över att ha svart hår, bättre det så att man ser lite förändring från förra årets skolfoto. jag ska alltid vara postiv. man måste ju vara det om man alltid är värdelös.
jag ska ta nån fin bild imorron på resultatet, men här är kommer iallafall en bild som pappa precis tog på mig! :D haha

haha inte liiite skarrig bild här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0