symaskin

halloj,nu har jag kollat lite på tv, innan det var jag i skolan. Idag hade vi syslöjd för första gången, jag får alltid otur med mina saker i skolan asså. igår laggade datan jag fick och idag så var min symaskin trasig, fast det såg jag när jag precis sytt klart. mina stygn blev helt hoppklämda för att cp-symaskinen var konstig. jag trodde också att man var tvungen att byta tråd för varje olika stygn man gjorde. så då satt jag där och bytte typ 10 ggr, fast man skulle egentligen aldrig byta. jaa så bra går det för mig.
tagit några bilder med systemkameran som läggs upp ikväll :)
Dagens låt: What you got, spelar sönder den som fan!
Colby O' Donis :D
systemkamerabilder, inte alls några fina, men var tvungen att pröva kameran.
allt från egoisstiska egobilder till osminkad med dubbelhaka, även min katt Curt fick komma med. helt oredigerade och allt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0