tabbedag av olika slag.

hejhejhej.
många tabbar har hänt idag.  Tabbe 1 : min morgon började med att jag satte på ett plåster på näsan som jag hade haft att ta ut mitt simkort med. det var inte så att jag blödde eller hade nån finne där, men aa jag fick världens sjukaste ide om att man aldrig skulle få några finnar på näsan om man typ gjorde rent med att vaxa näsan med ett plåster. när jag skulle dra bort det så följde en liten bit av huden med! så nu är man helt röd på näsan.
Tabbe 2: direkt när jag kom hem till Glärran skulle jag visa hur grym jag är på skateboard och ramlar såklart och slår i cp-närven och börjar blöda på armen.
Tabbe 3 (som gjordes av både mig och Glärran): ramlade i sjön med kläderna på.

hahaha jag tycker nog att tabbe nummer tre var roligast. speciellt när glärran ramla i vattnet. det var så att jag skulle ta massa coola bilder när vi hoppade i vattnet längs stranden först ramla jag i, sen glärran när vi hoppade tillsammans. här kommer bildbeviset.

GLÄRRAN TABBEN

DET DÄR VAR BARA TUR ATT JAG KLARA MIG...

FAST DEN TUREN VARA INTE LÄNGE.

men vi lyckade iallafall få några andra bilder när innan vi ramlat i. :)

fångad av en stormvind.

life is smile for you

dagens bästa!

 baaaywatch.

klara bästis.

japp en hel del bilder.

PUSS /AMANDA

Kommentarer
Postat av: cornelia

AHHAHAHAHAHHA. vaxa näsan med ett plåster, måste vara det sjukaste jag har hört från dej amanda! hahah assså;P

2008-08-12 @ 23:25:57
URL: http://cornx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0