snowboard

igår och hela dagen idag har jag åkt snowboard, gått lite upp och ner, men idag efter jag slängde över snowboarden till min syrra och satte på mig hennes skidor fick jag se lite skadeglädje. hon åkte bara ett åk sen var jag tvungen att byta tillbaka och efter det gick det skitbra! dagen innan ramla jag i liften och åkte på rumpan ner för halva backen ( iuförsig tvingade familjen bara upp mig i svarta o röda backar så det var inte så konstigt). det är egentligen inte så att jag tycker snowboard är direkt roligare än skidor men jag bestämmde mig för ett tag sen att man inte kan åka runt på skidor och se ut som gammal tysk gubbe.
ska åka imorron igen och efter det kommer jag vara lika bra som min pappa :)

har inte orkat ladda upp bilder än dom kommer snart upp :D
/ puss.


Kommentarer
Postat av: linnea

visst är väl snowboard kul, hur länge har du åkt ? =)

2009-01-04 @ 22:47:10
URL: http://lunelija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0