julklappar

igår var det julafton, fick lite fina saker. Inte en gitarr då som jag hade velat ha, men kom på att jag ville ha en lite sent. men min låtsasfarfar var hemma hos mig idag och han sa att jag kunde få min farmors gamla gitarr, underbart!
julklapparna:
resväska
handduk
vita converse skor
björn borg långkalsonger
skidglasögon
knästrumpor
blå strumpbyxor
mascara
presentkort på H&M och Åhléns
fleecetröja
hörlurar

lite besviken på päronen att de köpte en väska för 3000:- när jag kunde fått en jacka och en tröja från burton istället..

det mesta.

Amanada.


Kommentarer
Postat av: philippa

haha jag fick åxå vita converse :)<3

2008-12-25 @ 23:11:38
Postat av: Amanda

okej, dom är väldigt fina!, fast för vita just nu. :) fick du nått annat fint då?

<3

2008-12-26 @ 00:17:24
URL: http://amandathebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0