låtkoder jag behöver

hallåååå! idag har jag först badat med min kära syster här på landet på Ingarö. sen efter det sprang jag ut och jogga, har inte gjort det på skitlänge. efter det gjorde jag det där jobbiga träningsprogrammet som man måste göra.  nu har jag och becca spelat lite TV-spel och ska nu kolla på film.
juuste, är det nån som vet nån bra sida där man kan ladda ner musik som man bara behöver spara låtkoder istället för att ladda ner dom på nått jobbigt sätt?! tips på bra sida?
det är ju så att jag och cornelia har kört så mkt sing star att man fastnat på alla låtar typ, men never be afraid again med christian walz är grymmt bra! :D sen är det också hos dig är jag underbar m patrik isaksson och ,massa håkan hellström låtar kan man inte få för mkt av! :)

/ Amanda Panda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0