paint this town

spelat match mot akropol,  vi vann mot dom där jävulsungarna. hade gärna kunnat döda dom om jag fick, för dom va så jävla jobbiga.
jag har panik, spanska prov (inte min grej), sticka en helvetes stickning som jag gjort om minst 10 ggr, läsa 100 sidor i en bok svara på massa frågor.
jag har börjat bli taggad på det där med sy, senaste var en väska, materialbrist hemma så bandet är gjort av ett midjeband som satt på mina pyjamasbyxor, vet inte hur man trär tråden på våran symaskin så det blev typ mörkblåa sömmar :S


stickingen som laggar hela tiden, det här var mitt första försök innan jag fick riva upp skiten och börja om!

/ gonatt folket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0