boldag

hallå, idag är det boldag, inte torsdag!! jag och molly ska införa ett namnbyte från torsdag till boldag. torsdagen passar verkligen inte in, för det första börjar tisdag på t och då kan man inte ha flera veckodagar med samma förstabokstav, jättekrångligt! sen är torsdagen den ända dagen med 7 bokstäver, dom andra har 6 st. sen blandar man ju alltid ihop tisdag och torsdag i engelskan... så nu ska jag aldrig mer nämna ordet torsdag!
väldigt trevlig info jag kommit med nu, haha!
men nej nu är det fullt upp, prov i sexualkunskap imorron och jag och alma ska hålla i idrottlektionen som betygsätts. 
en vecka kvar till barcelona, wooho!!!

haha, ni behöver inte kommentera att jag är äcklig! jag vet redan om det!
/amandaamanda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0