datanörd

har äntligen fått tillbaka min data som mamma gömde! jag sa åt henne att hon måste hota mig på nått sätt så att jag ska städa rummet för det är verkligen ett bombattentat på mitt rum. Och då började hon bara att säga åt mig hela tiden att städa, men jag sa bara "jajaja senare" och då tar din lilla jävlen min data!! då går man för långt! men nu är det nästan städat här inne så jag fick tillbaka den för att jag lurade mamma att jag hade en läxa i word på datan som skulle lämnas in imorgon... haha vet inte riktigt om mamma gick på det men hon lämna iallafall tillbaka den.
jag håller fortfarande på med att skriva klart min barcelona sammanfattning men det går lite segt...

haha jag vill verkligen ha sommar!! en riktig fjortisbild från sommaren, men brun var jag iallafall :D

Kommentarer
Postat av: annabanana

SV: Jaaaa! snart mååååste vi träffas! när kan du? <33

2009-04-27 @ 07:11:32
URL: http://horsehaters.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0