sööömnpojke

jag är tröttskalle, har knappt fått sova nått den här veckan så tänkte sasta på att gå lägga mig innan tolv ikväll, det blir klurigt, men vi får se :D jag började ett långt inlägg om barcelona med en massa bilder, men det  tar så jäkla lång tid att få med allt så fortsätter imorron och publicerar det då. det är ju ett litet tag sen jag var där, men mycket intressantare än allt skit här i sverige!
idag bokade jag en moppekurs, ska ringa corntan nu o säga att hon ska hänka på!
här kommer en kille jag tycker är så jävla härlig (som vanligt är det nog bara jag), sånna här borde det finnas fler av!

Amandaaa.

Kommentarer
Postat av: philippa

haha försöker han härma björn gustafsson elr ? ;)<3

2009-04-25 @ 09:31:51
Postat av: amanda

hahah jag vet inte, han ser likadan ut och är som honom också :P<3

2009-04-25 @ 12:45:26
URL: http://amandathebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0