spökhuset 3 ggr idag!

tjaa, idag har det varit fullspäckat scheema, basket på morgonen, sen grönan, sen ridning och nu har jag precis kommit hem ifrån en grillfest, den var okej.
Iallafall så skulle jag och Molly bara träffas i gamla stan idag och schteeka lite, men när vi kom till slussen kom Molly på den brillianta idén att åka till grönan och betala inträde sen bara gå en gång i spökhuset! JAG ÄLSKAR VERKLIGEN SPÖKHUSET! vi gick in där en gång molly höll på att få rabies och hon skrek som fan i början, hahah det gjorde jag med och jag hoppade in i ett gäng unga schteekare och började krama en kille eftersom jag var så rädd och jag tänkte ta skydd bakom honom, men han ba: vafan gör hon?! är hon så rädd? hahaha. när vi gått där en gån käka vi lite på grönan sen sa Molly att hon ville gå i spökhuset igen, jag pallade inte betala igen så molly den råttan bjuder mig på andra gången! asså jag vill också vara en sån snäll människa! Det var fett kul då igen, och Molly ba: NEEEJ! när det var slut och sa att hon ville gå igen, så då bjuder hon in mig i spökhuset en tredje gång!  skitroligt hade vi verkligen!








det där spöket var lite cp...


mycket bilder från gröna lund :D
/amandaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0