ta mera fooooton!

hallå, kollar lite på robinsson nu och ska snart iväg och träna. Inatt var jag helt död, jag råkade somna med alla kläder och sminket på. jag bara dog med datan under armen och det låg massa kläder och morotsskalkar i sängen som jag legat och knaprat på. jag blev lite förvirrad när jag vaknade.
hahaha här är ett klipp från igår när vi var i spökhuset på grönan. först när vi är ute på ballkongen och fotar oss med drakula, och lägg märket till mitt dampgarv som jag får när jag blir rädd vi 0.36. Sen hänger jag kameran på väskan när vi går därinne så man kan inte se nått.
/A.

Kommentarer
Postat av: annabanana

ditt dampgarv var det roligaste jag hört i mitt liv xD

2009-04-26 @ 20:16:39
URL: http://horsehaters.devote.se
Postat av: philippa

HAHAHAH fyfan va bra , är det så viktigt att ta foto ? ;D<3

2009-04-30 @ 16:57:01
Postat av: amanda

hahahaha aa tydligen hade jag panik av att ta mer foton XD jag ville hon skulle ta massa och jag var skiträdd samtidigt :P<3

2009-05-02 @ 22:01:19
URL: http://amandathebest.blogg.se/
Postat av: philippa

hahah stackars molly : jag har tagit foton ! kan inte sluta titta på det här asså ;D<3

2009-05-04 @ 20:10:31
Postat av: amanda

hahhahaha hon tog bara ett foto och det höll jag koll på men hon vägra ta flera :P hahah aa det där garvet är lite halvknasigt (:<33

2009-05-06 @ 00:01:00
URL: http://amandathebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0