det var ett tag sen

halllåååå, idag var det första skoldagen! inte så hemtrevligt kan jag ju bara säga! sen flyttade vi hästen till ett nytt stall vid typ saltsjö duvnäs som är jättefint! kommer nog trivas skitbra, känns lite konstigt bara att flytta ifrån ett stall jag har stått med olika hästar med i 5 år. aja nu blir det paradise hotel, äta nått sött ( jag har blivit beroende), sen försöka lägga in tvättade kläder i garderoben så jag håller rent ett tag iallafall på mitt rum. hade panik innan jag skulle till stallet så han ta två bilder så det blir dom som läggs upp, lite småhemska sådär, men aja det var längsen en outfitbild kom upp.

ser ut som en gravid kossa men det skiter jag i, jag lyssnar på anna istället som tkr det är fint att vara tjock.
klänningen är från zara på malta och skärpet köpte jag igår på veromoda, örhängena är från kicks tror jag :)

och här är jag ju också superstilig, ser ut som en tjur som ler :)
/amandaaaa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0