when I'm cleaning windows

idag var jag med sosso i forum och vi hade massa o prata om :D jag köpte ansiktsvatten, nitskärp, deo och rakhyvlar, hihi. mitt rum var ju i kaos och då kommer mamma o säger att om jag städar klart mitt rum idag så skulle jag få 500 kr och jag har verkligen rensat ut alla lådor och skåp, dammat, bytt lakan, slängt massa saker och skurat o damsugit golvet. och nu ska jag få min kosing!!! fett glaaad, jag som alltid fick 20 kr i städpeng när jag var liten och nu har jag tänkt på att jag aldrig får en enda krona när jag städar ( uiförsig har jag nog bara städat klart mitt rum några ggr i mitt liv), men idag var mamma snäll!
imorgon ( ja eller det blir ju idag)börjar skolan ingen aning vad jag ska ha på mig, men jag orkar inte bestämma nu. inatt ska jag fick nagellacket, kolla på paradise hotel och sova lite hade jag tänkt!
sov sött sööötisar!

haha tog bara en gaaaammal bild! bara för att jag ibland saknar mitt mörkbruna hår lite! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0