basketball shop

igår var man i stan med lisen o alvis, vi åkte först till kristineberg men där fanns det inga i storlekar som passa. sen åkte vi till city och fikade på espresso house. efter det ringde vi en kille som har en 2win butik i hökarängen och bad honom öppna affären eftersom den var stängd :P hahaha lite spejsat. där köpte alla tre nya skor :D sen var jag i stallet o på kvällen gjorde jag nog inte mkt tror jag ;P
juste jag tabbade mig rejält igår inne i stan XD jag skulle säga hejdå till en kille jag inte känner så bra så jag visste inte om jag skulle krama honom eller bara säga hejdå. båda fick lite panik så jag vet inte varför men jag råkade sträcka fram handen o hälsa o ba "vi ses" XD han rädda situtationen lite med att göra en kram efter, asså jag kunde inte sluta garva åt det på hela dagen. lisa tyckte jag var störd o kom på att man aldrig skakat hand med någon kille när man säger hejdå. aja låter skittråkigt, men det varv ganska kul faktiskt.


master moffade på med grädde när jag bad om mer :P

599:- eller när han i kassan frågade vad dom kosta sa jag 599, då trodde han jag sa 549:- 50 kr spara jag där :P


man kan byta ut färgen på ränderna :P jag vet inte riktigt vilken jag vill, kanske ska göra egna som är knallrosa ;) eller är det någon som har något förslag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0