enter sandman

hallåååjsan, idag skulle det komma hit en kompis som vi var med i venezuela. han bor typ halva året i Venezuela o resten så bor han i Ryssland där han jobbar. Men han kommer från sverige o nu var han här så han skulle komma hit o äta middag, men jag vet inte vart han tog vägen :P han kanske kommer imorgon? :P annars har jag inte gjort mycket skulle till stallet, men becca var ledig så hon åkte dit. det är väldigt chill i skolan, imorgon är det musikuppspel :S ojj va skaryyyyy. nä nu ska jag käka. 

hahaha fett tråkig han är egentligen, eller lite rolig måste ni erkänna att han är :P inte för att jag känner pojkspolingen på något sett, såg honom bara dyka upp på yout.
/amandaaa

Kommentarer
Postat av: alma

haha, jag tycker han påminner lite om din låt ;) ahahaha

2009-12-09 @ 22:50:16
Postat av: Anonym

hahaha det där är august jonasson 8i eklidens idrottsklass... funny

2009-12-13 @ 23:57:58
Postat av: amanda

jasså :)

hälsa honom att han är skön :D

2009-12-14 @ 21:49:36
URL: http://amandathebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0