julafton

jaa klockan är ju över 12 men det känns lite som julafton fortfarande :) jag var hemma hos min faster i tyresö och käkade och fick massa saker. min släkt är jävligt skön om man tänker efter! jga fick najjsiga julklappar om man jämför med min kusin jonis som fick ett par tofflor, ett presentkort på best of brands o resten var typ 15 par kalsonger X)
jag fick: north 66 jackan, north 66 sockor, skidvantar, north sail halsduk, rosa digitalkamera, presentkort, smycken, smink mm.
jag kan lägga in det imorron om jag har tid. jag får nog mer saker på annandagen då jag ska till andra sidan slärren i örebro.
nu ska jag spela lite forca eller vad det nu heter.
mjaaaooo.

god jul då säger jag med denna råttbild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0