musikläraren ska sluta :'(

ååh fyfan idag gjorde jag musikuppspelet, o då fick vi höra att våran grymma musiklärare martin var sjuk så vi fick ha en annan som var skitsträng så jag började få panik. först var jag skitlugn när jag kom in men när jag börja spela fick jag panik o börja darra i hela rösten, sen efter någon rad fick jag blackout o sluta. jag fick spela om lite igen o ändra lite saker, men sen sa han att jag bara skulle sjunga och att han skulle spela. då gick det faktiskt bra, han sa att jag var jätteduktig på att sjunga :D jag fick MVG på hela skiten för att han sa att jag kunde ackorden bra och att jag sjöng super :) det var lite tabbe att massa i klassen stod utanför o lyssna när jag sjöng skithögt, men men :P jag gör iallafall aldrig om det där asså!!
sen fick vi våra betyg i hemkunskap som är hela slutbetyget för vi har inte hk nästa termin, jag var ända i klassen som fick MVG!!! ;D
shiiet jag är fortfarande helt stressad över musiken över hur scary det var!!

gaaaammal bild som vanligt, men pallar inte satsa. någon gång ska jag faktiskt bjuda lite på mig själv o lägga in en video där jag sjunger seriöst, ahaha fy vilken  tabbe, men det kan bli ett roligt skratt för er andra!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0