oft (ost)


idag när jag och några från laget var i forum innan basketen så skulle jag och lina köpa snow slash på jam jam:
Lina: -heter det jam jam?
Jag: - eeh, jaa det gör det. (jag antar att hon menar affären)
Lina går fram till tjejen i kassan
Lina:- hej, en jam jam med cola smak.
Jag: -vaah, fan säger du?, affären heter jam jam.
Lina: - eeh ooj jag menar en sån där sak som jag inte vet vad den heter med colasmak!

inget roligt att komma med mer än att vi hade världens flummigaste vikarie som satte på syntmusik från 80-talet och pratade om markolioo och sa att hans penvässare såg ut som Paris Hilton, haha.
/ amadathebest

Kommentarer
Postat av: ANNA

haha typiskt lina;)<333

2009-01-28 @ 13:17:56
Postat av: eriiiica

hahahahahahhahahahaxD

2009-01-30 @ 11:01:07
Postat av: lina

hahahahhaha asså fyfan va det var pinsamt thahahhahahahahahhahaha xD<333333333

2009-01-30 @ 14:50:32
URL: http://crippenina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0