tandfixning


idag var jag tvungen att åka till tandläkaren för att fixa min lösa framtand efter matchen igår. De fick dra upp hela tanden för den hade åkte ner en bit sen fick de limma på massa saker som skulle hålla fast det. Så jag kommer få ha en sån där vit tandställning i 3 veckor, efter det kanske jag måste rotfylla tanden för nerven i tanden kanske gick av så annars dör hela tanden om jag inte fixar de. När tandläkaren provade känseln med en ström-sak så att man skulle känna som en stöt in i tanden ifall den levde så kände jag inte i någon av alla jag provade, hahaha!

det syns inte så bra på bilden med lagningen på tänderna, men det är ju bara bra! :D
/ A

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du gjort några bra fynd på rean i år ? jag fyndade precis ett par chinos för 99 kr :-)

2009-01-26 @ 18:30:45
URL: http://erikasfashion.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har du gjort några bra fynd på rean i år ? jag fyndade precis ett par chinos för 99 kr :-)

2009-01-26 @ 18:30:46
URL: http://erikasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0