Vendelalala & Amandadada!

idag har jag varit med Vendela hela dagen först var vi i stan sen åkte jag till stallet. När jag kom hem kom hon hem till mig. nu har vi tittat på minst 50 avsnitt med tre vännerna och jerry. jag håller på att somna snart känner jag.
som ni kan se är min nya gitarr med på några bilder. den är helt underbar har lärt mig att spela A & E ackord, jippie :D
idag när jag skulle gå på toa i stallet så hade hon som var där inne glömt att låsa så jag drog upp dörren och där stog en tjej och bytte om, båda fick en chock. lite pinsamt.

heting geting bilder tagna idag :)

/ amanda

Kommentarer
Postat av: vendela

haha, jag diggar verkligen bilderna!! haha men amanda jag håller med diig jag är också trött! :)<33

min tabbe var på bussen jag skäms :P hahah

2009-01-07 @ 01:37:12
URL: http://vevo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0