nää, han kör playback!

nicole kom hit innan lunch, vi har mest tagit det lungt, ätit lunch, glass o thaimiddag. vi satte nere vid bryggan och pratade lite för att sen bada men det börja ju regna. jag och nikki har också hittat många roliga citat ur filmer, rubriken är nog favoriten. vid tio skjutsa jag henne till brunn med moppen så nu har hon tagit bussen hem. just nu sitter jag och storgråter, faktiskt för att jag färgar ögonfransarna för andra gången den här veckan. det har kommit in massa sånt där supersvidande medel i ögat, inte skönt!! för jag orkar aldirg blunda när jag har det, men det är bara 10 min kvar nu :D



nicole, än av mina bästavänner. världens grymmaste tjej!

Kommentarer
Postat av: lina

ja det måste hon (lugnt)!! :D

jaa verkligen , jag kommer värma upp som faan asså haha xD

aha , det kommer nog aldrig att hända mig . jag ba helvete vad mkt pengar hon får vilken sida är medlem på jag måste också bli medlem där så att jag också kan få så mkt pengar :D

<33333333333333333333333333



2009-07-26 @ 00:23:32
URL: http://crippenina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0