mastermind

hallå, igår blev det heldag med bananen. vi var först i stan ett långt tag och köpte massa mojjs på rean. Sen åkte vi till Ingarö med moppen, jag fick min nya mobil :) sen bada vi, spela kubb, åkte ring och vattenskidor ( jag kom upp på vattenskidorna, haha det var läängsen), titta på läskiga filmer och idag har vi kollat på bäck och sänkt min optimistjolle haha det var skitkul, fast anna och jag var lite skrajjsna när vi låg där ute på havet med en båt fylld med vatten! skitkul var det iallafall!

jag slog schteekarn i kubb!

här fick jag lite damp när jag missa så jag bara kasta iväg skiten.


tjoockisarna.... när anna ätit ur 2 chipspåsar o 1 påse nötter säger hon " har du inte någon glass eller nått jag är hungrig?" jag säger att jag har det men inte vill bli ännu tjockare. då säger hon " men jag vill bli tjock! det är ju fint!!"
 
jag tror anna har något i kikaren!


80-talsfrillan!

/A.

Kommentarer
Postat av: annabanana

HAHAHHAHAHHA får jag sno bilderna? :P

2009-07-01 @ 20:20:20
URL: http://annaistheman.blogg.se/
Postat av: lina

hahaha är den bra ? :P

va har du ? jag har inte fått något sms ? och jag loovar jag har inte fått något sms . du kan fan komma hit och kolla om du inte tror mig haha :D jaa det skulle vara skiit kul , men jag drar till spanien nu på lördag :( men efter spanien måste vi göra det ;) haahah harru ? :D faan jag vill veta vad det är hahahaah :D

<3333333333333333333333333333

2009-07-02 @ 12:35:27
URL: http://crippenina.blogg.se/
Postat av: ida

hej :) din vän crippenina.blogg.se sa att du bodde granne med mikael persbrant, fan va tufft :)

2009-07-02 @ 15:06:13
URL: http://iidak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0