tyra matilda

hejjjjj. jag är såå dukitg, jag har joggat, gjort 50 situps och gått promenad idag, inget onyttigt har man heller ätit! nu blir det kvällssockret jag vill ha, men jag ska hålla mig en dag iallafall. sen kan jag inte vänta längre till malta!!!!! gaaaaaah.
hittade en bild här på sandhamn som alla säger ser ut som mig, det är min farmors mamma :P

ser det ut som jag? :S juste jag är döpt efter henne, hon hette tyra matilda och jag heter matilda i andranamn :)

jag kom på att det  var han jag såg igår, och han kollade på mig! woohoo, kanske för att jag är så ful, men det är en annan sak..
/a,


Kommentarer
Postat av: Linn

JAA HAAAN

2009-07-19 @ 23:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0