dead and gone



haha, jag hittade den där poolen i garaget som jag fyllde upp o satt själv o bada i XD

jag håller på att bli kobent....


faan nu går det inte att ladda upp fler bilder helt plötsligt och de som var bilder som inte var på mig själv vilket är mkt ovanligt! trevlig dag i skolan, jag fick mitt betyg i matte, MVG!!! :D igår fick jag i bild som också var MVG:)
mollys o min presentation i engelska blev rätt misslyckas, direkt när vi börja hade killarna laggt upp någon plan att bua ut oss, haha min lärare dampa på dom :)
har försökt plugga till kemiprovet, det gick sådär, fastnar här i några timmar...
har också fått se mitt hotell till malta, taggad som fan!
nu ska jag plugga vidare på formler o sova :)
/ gonattt pojkvaskrar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0