abcdefghijklmnopqrstuvwxyzåäö

hallåå idag åkte jag o glärran in till stan för att bada på vanadisbadet, prcis när vi ska gå in säger vi: "hoppas det är öppet bara" då ser vi en gubbe börja garva lite för sig själv, när vi går in genom grindarna ser vi att alla pooler är igenvuxna med gräs o det finns inte något vatten i, alla rutshbanor är borta, haha fett misslyckat. vi köpte mat (sushi min favorit) och åkte till järla sjö o bada! ;)
idag gick jag till bankpojken och fixade mitt bankkort också.
 
haha såhär blev fotot till ID-kortet, bättre än till mitt pass iallafall där jag ser ut som en självmordsbombare!
/A.

Kommentarer
Postat av: lina

jupp efter cupen ska jag fixa naglarna haha :D

hahhaha amanda du gick säkert ner 5 kilo på att du gick en promenad ;) du är ju emo redan höhö skoja haha :Dsjälvklart måste jag göra det ;) åka ring efter båt ;;) hhahaha xD

hahahah fett roligt att ni gick in genom grindarna och sen när ni är inne så ser ni att det är typ igennbommat hhhaahhahaha x)

<33333333333333333333333



2009-06-23 @ 22:33:06
URL: http://crippenina.blogg.se/
Postat av: Molly

jaa, asså han är ju redan bi så han gillar ju killar och så sminkar han sig.. :P <3

2009-06-23 @ 22:41:35
URL: http://mollis.blogg.se/
Postat av: Molly

i så fall bara för att han sminkar sig svart, inte för att han har svart hår??

<3

2009-06-23 @ 23:18:53
URL: http://mollis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0