bio och studiedag

hallå där!
idag har min skola studiedag så jag och corny gick på bio igår. Efter jag spelat min match åkte jag hem och åt middag sen åkte jag och Corny in till stan vid nio och såg män som hatar kvinnor. Den var 2 1/2 timme, men faktiskt väldigt bra! vid vissa tillfällen i filmen satt vi och höll handen för att vi var så rädda, hahaha.  vi kom hem efter ett nån gång och då gjorde cornelia några småfläter i mitt hår som jag tjatat om. Nu på morgonen hade jag utvecklingsamtal vid nio, vilket inte var så trevligt, satt typ och halv sov. fast det gick ändå bra.


den lilla guldflickan!
/amanda.

Kommentarer
Postat av: Angelica

tack :D

hoppas du får en toppen kväll!

puss

2009-03-09 @ 18:49:12
URL: http://angelicabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0