iband hatar jag att vi har stor gräsmatta

hallojsan, har varit på basketavslutning i nacka precis. Åkte först till forum med moppen o skjutsade lisa och erica tog sin moppe. Där träffade vi alla i laget och köpte present till våra coacher, eftersom våran rikitgta coach ska flytta till göteborg o sluta träna oss. Innan idag har jag haft friluftsdag på björknäs, där träffade jag några av mina gamla vänner från björkan :) sen när jag kom  hem gick jag dirkekt ut o klippte klart gräsmattan. det gick väl som vanligt när jag ska göra saker.... tanken där gräset hamnade lossnad mitt i allt för den var överfull (jag glömde att man måste tömma den ibland) sen när jag tömde råkade jag komma åt en spak så gräsklipparen klipper jättenära marken och då blev det typ som en jordfräs. jag sparkade på gräsklipparjäveln miljontals gånger eftersom den körde fast och stängde av sig hela tiden. jag såg när jag klippt klart att jag råkat komma åt spakskiten. det var skitvarmt när jag stog där o svetten rann, har fått lite bränna på armarna o i fejset:D

haha, kolla hur det blev efter jag ställde in den fel, fattade inte först varför allt gräs hamnade på marken och varför jag nästan kom ner till jorden när jag klippte :P


/amanda :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0