krabbhand

hallåjsan.
har varit på moppekurs från 9-17 idag, blev godkänd på provet 31/35, uppkörningen gick också bra, oväntat faktiskt. det roligaste var en kille som trodde han var pro och skröt om hur bra han var på att köra moppe och då skulle han börja och stjala för alla, det som var så najjs var att han ramlade! höll på att dö av skratt fast var tvungen att tagga ner lite eftersom han kanske had gjort illa sig. Ikväll ska jag göra nått med glärran, vi har kanske tänkt att åka hem till en tjej i hennes klass. det blir säkert najs!
här kommer ett klipp från i torsdags på lektionen. jag snackar med någon tillgjord knölsvans-röst och babblar på om massa konstigt skit. Det roligaste är när philippa säger men jag har ju tagit foton och jag ska säga hur molly egentligen sa det, fast så låter det ändå likadant  när jag säger det som när philippa sa det. ojj vad jag krångla till det nu med onödig fakta..
 
/ aaaaaa!

Kommentarer
Postat av: Pussit

HejHej (: Hur mår du ?

2009-05-10 @ 12:26:08
URL: http://pussit.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0