saturday night fever

tjaaa.
dagen igår var helt proppad, har verkligen stressat sönder hela helgen, fast jag gillar det.
Först basketträning klockan 9.30, sen åkte jag hem o fixa mig sen drog jag o molly till stan (inte särskilt ovanligt att jag är i stan med molly). jag köpte lite fina kläder! vi satte oss också på kajen och käka glass, mkt trevligt! sen åkte jag direkt till stallet och kom dit vid sju så jag var typ ensam där. jag tog mig ut och galopperade lite i gräshagen. Efter det tog jag bussen hem käkade lite hemgjord pizza och joina mamma lite framför melodifestivalen, fast sen åkte jag och var med molly igen. Vi åkte till ingarö, men det blev inte enligt planerna, så vi åkte hem igen.
Nu är det kaos i rummet och läxorna ligger på hög...


haha faan va heta!





bilder från stan igår.
/amandaaa.

Kommentarer
Postat av: Molly

Hemskt!

2009-05-17 @ 17:53:20
URL: http://mollis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0