all the glitter is gold

hallååj slutade klockan halv elva idag :) härligt! hade bara luciarep. sen teknik och sen skulle vi ha spanska men vi tog svinis istället. det kändes ju inte ens när man tog den, sen känner jag ingenting i ramen nu heller :P ikväll blir det basketträning och innan det ska jag slappa sönder för dte har jag inte gjort på månader, men måste också hinna med att städa rummet o lära mig your song på piano ;)
besos



det här hade jag inte på mig idag, men glömde lägga upp dom förrut o idag har jag ändå skarriskläder jag inte vill lägga upp =) tröjan är från venezuela, jeansen H&M (bara 200 kr :D), klockan har jag fått men är väl från ur o penn eller nått sånt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0