get to know ya

heeejj :D livet är faktiskt underbart, jag menar jävlar vad roliga saker jag gjort i mitt liv redan, det skulle inte göra så mycket om jag dog nu faktiskt. fast ändå tänk vad roligt man har haft på 15 år tänk om alla år frammåt skulle vara lika bra, nej jag vill leva ett tag till, men gammal o sitta o läsa korsord, nej fyyyfaaan!
vettefan varför jag börja prata om det, men man ska fakitiskt inte reta sig på massa skit hela tiden (ja, jag vet att det här kommer verkligen från fel person, men ändå) jag säger som ulrik: man kunde vara fattig o sjuk i ett annat liv ;)

mitt rum är nästan helt perfekt städat o jag kan typ hela min låt på musiken:)
men det allra superduper bästa: jag börja prata vid maten att jag saknade venezuela jättemycket! efter ett tag sa pappsen att han funderar på att åka dit i vår ( vilket han har sagt innan fast han ska dit med sina surfkompisar), men sen fråga han om jag var sugen på att åka dit, aaah fett kul om det blir så :D
shiiiet måste planera nått som ska hända i sommar, jag vill resa utomlands, känns lite sär att åka på språkresa igen, men vafan det var grymt kul sen är det ganska svårt att åka på en vanlig päronfri resa :P, nej inte språkresa men jag ska fan hitta nått!! förresten när vi är inne på resor, om en månad ska jag o fjärtlisa till sälen, taggataggaaa!!

fjällen är allltid sjukt najs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0