orietering

hallåå, idag var det friluftsdag, först gick vi ända från skuru skola till typ hellasgården! haha det va inte en rolig baddare. sen orienterade jag o alma och vi klarade banan på en timme :D mycket snabbare än vissa andra tjejer i min klass, takee that! sen åkte jag hem o försökte plugga men det gick väl sådär :P
haha dagens bästa:
jag: vad står det på frågan?
en kille: om man ramlar ner i en jävla skitsak på ett jävla skitställe...

frågan var egentligen "om man blir kraftigt nerkyld av att gå igenom en isvak så ska man ...??... för att hålla värmen", osv..
cool grab som lyckades få med lite svordommar :D
några riktigt hurtiga storskallsbilder där jag är lagom ruffsig i håret bjuder jag på idag!



jag är så rynkig o fin i pannan (:

Kommentarer
Postat av: anonym

vissa andra tjejer i din klass kanske hade stukat foten. Dem fick ju dessutom mycket bättre tid än er förra året och på förra veckans orientering. Smaka på den du grisoxe.

2009-10-01 @ 17:19:39
Postat av: mästaren på orientering

haha ni var ju fyra stycken!

haha nu börjar man försvara sig med gamla saker.. vi kom iallafall inte försent in i målet förra året som vissa andra gjorde nu!

erkänn bara att ni suger :D

2009-10-01 @ 18:09:44
URL: http://amandathebest.blogg.se/
Postat av: anonym

Vilka var fyra stycken? Jag sa att vissa hade stukat foten, inte fyra? Dessutom var en kontroll borttagen och därför drogs 10 minuter av från våran tid. Alltså kom vi inte in försent i målet. Vi ägde. Ni sög.

2009-10-01 @ 22:13:18
Postat av: Anonym

håller helt med den anonyma personen, du va helt enkelt sjukt dålig....

2009-10-02 @ 20:25:56
Postat av: Anonym

jag håller också med den anonyma. orka att man ska hålla på och säga att man är bäst hela tiden och jämföra med andra. det gör väll inget om det går dåligt för någon, dessutom hade de ju skäl till att de kom 1 liten minut försent känn på den.

2009-10-02 @ 23:33:11
Postat av: amanda

men ditt pucko jag menar ju att ni var fyra stycken som kunde tänka alltså dubbelt så många hjärnor (fast det märktes ju inte ändå)



och vendela du behöver inte låtsas på den sista kommentaren att du är en random person och skriver att DE hade skäl till att komma försent. jag ser på din ip-adress att det är samma :) oootuur!

och jo för mig är det viktigt att vara bäst, man vill liksom inte sjunka till er nivå, peeace out! <3

2009-10-03 @ 20:43:12
URL: http://amandathebest.blogg.se/
Postat av: vendela och philippa

men lilla gumman du tror så mycket om dig själv. visst vi kommenterade ett varsitt , men sedan är det ju linnea? idiot. tänk lite innan du bara antar saker. smartass. hur känns det att veta att du har fel? du borde ju vara ganska van vid det här laget.

2009-10-04 @ 13:29:59
Postat av: amanda

jag är ju inte liten, hur känns det att ha fel för er då?

och varför skriver linnea dom när hon egentligen borde skriva vi, jävla fegisar att inte ens skriva sitt namn, jag fattar inte poängen? klart jag fattar att det är ni, vilken annan person skulle liksom bry sig?

ni lägger upp värsta planen om att ni ska kommentera, jag märker varje gång på blogg.se om jag får en kommentar men ni sitter verkligen o geekar min blogg, fast jag är van :) jag fattar inte ens att ni försöker försvara er när ni själva vet att ni var dubbelt så dåliga som mig o alma på orienteringen, kan ni inte bara ta det på ett moget sätt istället för att hitta på massa skit!

det ända jag skrev var att jag o alma var grymma gemfört med vissa andra tjejer i klassen, och det är ju sant:D

sluta ta allt så seriöst flickor.

2009-10-04 @ 19:02:47
URL: http://amandathebest.blogg.se/
Postat av: philippa och vendela

det här börjar bli pinsamt för dig amanda , lägg ner. vi orkar bara inte med att du ska skryta om allt och alla och sedan säga att alla andra är så dåliga och trycka ner dom. vad vinner du på det ? Jo precis inget! folk gillar dig mindre bara. så sluta förstöra för dig själv och var en trevlig medmänniska för en gång skull!

2009-10-04 @ 20:48:48
Postat av: AMANDA

ska jag lägga ner? det kanske är dags för er att lägga ner att läsa min blogg om det är ett så stort problem för er och stör er så enormt mkt på att jag har bra självkänlsa?!

ni svarar inte ens på nått av det jag skriver för ni har inge vettigt att säga, istället byter ni ämne till vilken dålig person jag är. det här har verkligen spårat ur från en liten skitsak. sluta gå ihop och försöka göra mig ledsen eller nått, för jag är inte ens sådär taskig som ni förklarar mig, visst skryter jag i skolan om jag får bra på ett prov och retar linnea ibland, men det gör ni också? vilka var det egentligen som har gått hela året och skrytit om att ni kom före mig o almis på orienterningen förra året?! en liten fågel viskar i mitt öra att det är lite avundsjuka i atmosfären. jag tänker iallafall inte gå in på er om det negativa ni är som personer, så lågt sjunker jag inte..

puss.

2009-10-04 @ 22:00:02
URL: http://amandathebest.blogg.se/
Postat av: mister X

Eh? Fett töntigt att hålla på och jämföra sig med andra hela tiden! Vet ni vad ni borde fatta??? DEt viktigaste är en själv! Sluta försöka vara bäst och lita på er själva att ni är bra som ni är!

Lite knäppt att provocera på sin egen blogg..... verkar som du var ute efter bråk.... AMANDA sluta genast trycka ner andra du blir bara svagare själv....

Allt för mig denna gång! Hoppas mitt råd ger resultat!

ADIOSSSSSS

2009-11-01 @ 16:03:51
Postat av: Amanda världens bästa

du borde däremot lite på dig själv o skriva ditt namn o denna kommentar känns så jävla vikig!

asså jag orkar inte att ni har ett sånt jävla probelm med att jag är så taskig hela tiden, ni vågar fan inte vara ärliga sitter bara o ljuger istället.

jag får väl förfan provecera på min blogg hur mycket jag vill, inte för att jag gör det?! sluta läs skiten o stör er på lite större problem, fattar inte varför alla ska vara så fega o bry sig om nått jag skrev till kompisarna i min klass.



jag tänker iallafall inte lyssna på dina råd, du kan gå o följa dom o vara en tråkig jävla männsika, but thats not my way suckers.

2009-11-29 @ 23:18:18
URL: http://amandathebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0