lördagen ;)

heejj där!
helgen har gått fooort! igår var jag i stan och träffade min kära vän amanda från malta och vi träffade fyra Italienare som kommit hit till sverige bara för att hälsa på oss typ?! vi hade bara träffat en kille av dom på en strand på malta i kanske 5 min och nu kommer han hit XD haha, alla var fett skarriga, men det var roligt ändå:P dom lärde sig vill du knulla och gick runt o sa det på stan hela tiden. sen gillar jag amandas engelska också när hon sa: Do you speak franchish? aaa hon är gullig hon, det tkr luca också som trodde på att amanda var kär i honom ;)

hahaha

jaa, man känner ju sig inte lite biffig när man är med amadeus...

amandorna och hetingen vincent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0