dressed up for prom

Hej! Jag blev precis hämtad från träningen av syrran som tog körkort idag på första försöket o allt:) jäääkligt najs att hon kan bli min nya hämtare :D
Nu ska jag krypa mig till kojs, men innan måste jag duscha, välja kläder, borsta tänderna, diska och packa väskan. suck!

Skolbal??
kolage jag tog från google bara orkade inte satsa.
Balklänningar är en stor jakt för mig just nu. Jag kommer lägga upp flera olika som jag kan tänka mig, men tycker att blått är väldigt snyggt och alla dom ovan är lockande, men är mest inne på rosa eller kanske rött för att följa temat MAFFIA.

Kommentarer
Postat av: annabanana

chacha! jag har typ blivit preiliminärt antagen till Kungsholmen. jag fick typ 200 poäng över intagningsgränsen :P men jag vääännneee.. durå!? <3

2010-04-23 @ 08:31:41
URL: http://jegganitis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0