skitfula kompisar

Hej! Jag sitter nu i soffan hemma med alva, snart blir det träningen och efter det ska vi till Lisa tjejmiddag, ska bli skitroligt med alla trevliga flickor! Idag körde vi beep-testet på idrotten, när jag var i mitten på nivå 9 råkade jag fälla daniel så att han ramlade och så att sen kevin ramlade över honom och då började jag garva skitmycket och kissa typ på mig så jag tappa hela farten för att jag inte kunde sluta skratta. Aja det var okej ändå, ska typ ändå göra en gång till senare för vi var tvungna att sluta när man kommit till nivå tio för att vi slutat.

på andra bilden står jag och diskar diskbänken i klassrummet, jag hittade massa rolig såpa och en cool skrubborste så jag var väldigt sysselsatt. ser dessutom ut som jag har stösrta asset jaaaoow.




Ja här är då bilder på mig, alma, neger-kevin, dexter och karl som är med på ett hörn.
Vi är så jäkla snygga assååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0