Dynamite-Taio Cruz

Hejj! Jag är hemma från basketlägret!
Fyfan va najs det var!!! Helt stört roligt!
Vi höll i spökrundan och jag stog ensam i skogen med en käpp och skrämden skiten ur småkidsen så att vissa börja gråta. Råkade slå till flera med käppen och dagen efter fick jag höra många som pratade om käppkvinnan och Gandalf! ;)
Men det roligatse var när sista gruppen med 5 killar som var födda 94-92. Först skrämde jag dom sen vände dom sig om och drog ner mig på marken och jag försökte rymma men sluta med att dom kasta in mig i skogen och tryckte in en tygbit i käften och sa "Tig kvinna!". haha så gjorde dom på alla i mitt lag. Sen hände det så otroligt mycket mer roliga saker! Berättar mer sen.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0