amanda fixar! ;)

heej idag när jag vakna orkade jag inte åka till skolan, onödiga lektioner så jag stanna hemma. fyy satan vad ont i halsen jag har och det har varit rätt långtråkigt här hemma. jag sydde om lucialinnet och gjorde fel 10000000 ggr sydde sömmarna utåt, glömde att jag hade svart tråd i symaskinen klippte där jag inte skulle o allt sånt där. trots ett misslyckande jag höll på med i över en timme blev resultatet:
FÖRE




EFTER

1. klippte bort kragen och uringade den
2. klippte av den på typ mitten ( det blev för kort därför fick jag sätta på volangen)
3. klippte en volang som jag fållade nertill.
4. nålade fast volangen väldigt knögligt och vek den för att den är mycket längre än själva linnet.
5. sen körde jag motorväg runt med symaskinen.

jaa sen var den typ klar, viker bara upp ärmarna så det inte ser så prydligt ut med massa volanger o skit.
puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0