körkort!

hes som tusan, fryser halvt ihjäl fast jag sitter med täcke o halsduk. orkar inte bli sjuk, det är inte najs på nått sätt. so redovisningen är helt bortglömd. kvällen spenderades istället 3,5 timmar i ett litet hus vid järla station, satt o lyssna på en kurs om allt det här med att ta körkort. jag har en stark känsla av att jag kommer bli anmäld till sveriges värsta bilförare så småningom, jag vet ju bara hur svårt jag har att följa reglerna med moppen, kör mot rött glömmer stopplikt o allt det där. jag provade en gång att köra på en manuellväxlad bil, det blev en först kärringstopp så fort jag vred om nyckeln och sen råkade jag ha foten nertryckt på gaspedalen och slira upp för hela backen o höll på att köra sönder pappas bil framför, haha sen fick inte jag prova mer.
liknar den gången pappa plocka fram luftgeväret som jag och becca fick skjuta med, men det tog inte många minuter innan jag sköt syrran i benet o så var det slutlekt med de.. :) 

halkidiki 10' crew.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0