persbrandt nytt

INSIDE INFORMATION: jaa som nog alla vet känner jag ju micke persbrandt, men det har kommit upp lite tråkiga saker asså. vi var ju neighbourhoodhoes eller ja det sista stämmer ju kanske inte helt, o han har sagt till mig att han älskar sitt hus, men nu var han tvungen att riva hela mellanbyggnaden för att alla klagar, sen när han gjort det tyckte han det  var skitjobbigt att gå mellan två hus, sen började alla klaga på att han hade en toalett man inte får ha enligt bygglovet. ja det var nog dom största anledningarna till att micke sålde sitt hus!!!!! det värsta var att han sålde det till några jävla yllefragglare, 8 miljoner gick det för den som vill veta.
nu håller dom på att tittar på hus i saltsjöbaden, men micke säger att han trivs bäst på ingarö så han ska ju kanske leta nått nytt där får jag hoppas.

buuhuu inget mer filmlånande av micke, inge mer åka i hans båt, gå på resturanger i skärgården med typ sveriges kändaste gubbe, inge mer se persbrandt full o inge mer busplinga på hans dörr o sen bli upptäckt av att man fastnat i hans stängsel. eller nej inte vara så deppig padre är väldigt bra kompis med honom så att han kommer jag nog se mer av!

uttjatad bild, jag ser inte lite sömnig ut heller...


sen är det ju tråkigt att inte längre bo granne med sanna som är hur snäll som helst och
olga o igor är roliga dom o sen minstingen har jag aldrig träffat X)

haha vilket geekinlägg. var bara tvungen att klargöra att jag tappat all min status.
/amanda.

Kommentarer
Postat av: Linn

MEN NEEEEEEEEJJ



DET HÄR ÄR JU SKANDAL AMANDA!!!

2010-02-21 @ 21:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0