the king of internet

hejj, jag ska snart iväg o träna o sen blir det lagkväll, det blir myyys.
idag fick vi sportlov, woohoo! taggar till sälen på söndag o ska bo med några familjekompisar i några dagar sen ska jag bo hos lisa fisa resten av veckan!
fortfarande inga bilder på dampdatorn..
haha jag gick in på playahead precis, hahahhahaha!! här kommer lite gamla bilder jag hade därifrån:
FJOOORTISBILDER HELA BUNTEN :D






hahaha fyyfan va gay!

min lilla emovän vendela var fin på den här tiden!




Kommentarer
Postat av: Alva

hahaha jag diggar bilderna!!

2010-02-27 @ 14:29:55
Postat av: amawnda

jag älskar diwwg bästavän alva. du o jag mot världen min lilla ängel på jorden, du betyder mest§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§

2010-02-27 @ 21:19:35
Postat av: vendela

amanda, bilden på mig är ju allt ifrån okej! :P

2010-03-05 @ 13:19:50
Postat av: amanda

hahahaha den är riktigt snygg vendis!

2010-03-05 @ 16:45:46
URL: http://amandathebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0