gymnasievalet-check

heej :) idag börja jag skolan 11.20 sen sluta jag halv fyra o då åkte jag till forum och åt med några i laget, sen drog dom på träning o jag mötte philippa i slussen och så åkte vi till frans shartaus gymnasium o kika, värdelöst! människorna där var inte riktigt min typ, tänker inte uttrycka mig här varför X), sen var skolan helt retard för han sa att jag skulle vara värsta stjärnan med mina 305p o säkert gå ut med mvg i allt och att nivån är rätt låg- så nej tack ska jag gå gymn. så ska jag fan lära mig nått också. sen ville ph följa med mig till östra real också så då åkte vi dit o kika där i typ två timmar XD det verkade asbra, fin skola, roliga elever(även fast alla hade backslick o bara märkeskläder), snygga killar, bra linje och allt sånt. ganska säker på att det blir mitt första val.
ojj satan va klockan rann iväg aja lägger upp dagens ooutfit bara för att det var nått år sen:

jag är lite småkär i den här nya skjortan jag köpte i helgen!


typ första bilden i världshistorien utan bigsmajl.

love you a little bit (:

Kommentarer
Postat av: Matilda

heej, jätte fin blógg! :D

2010-01-20 @ 17:33:47
URL: http://enmatildas.blogg.se/
Postat av: Matilda

tack så mycket !

vad har du för dig då ? :)

2010-01-20 @ 22:02:18
URL: http://enmatildas.blogg.se/
Postat av: Anonym

xvart har du köpt shortan då? :D

2010-01-20 @ 22:10:56
Postat av: Natt

Kommer också att gå på östra real! see you there :)

2010-07-13 @ 03:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0