resfeber

söndagar är förfärliga!!! vi är iförsig lediga imorgon, men dagen då känns ganska speckad därför tänkte jag att jag kanske kunde göra lite plugg nu, men njaaa.... det går åt helvete!!!
det ända jag håller på med är resor. corny, lisa o jag ska fan till grekland i sommar! just nu är vi mest taggade på att åka dit o bara chilla, om vi inte får det för päronen blir det basketläger i typ spaninen istället. men idag sa pappa att han vill till venezuela i påsk o jag vill joina, då kommer min äckliga mongo syrra o säger att hon ska till tallinn på påsklovet o supa skallen av sig så att hon inte vill följa med:S så jag hoppas jag kan skita i henne o åka bara med pappa eller ta med en kompis! :D någon frivillig?

venezuela!!!

grekland!!!!

dettta ska hända år 2010!!!

Kommentarer
Postat av: annabanana

ANNA JEGGUS ÄR FRIVILLIGUS!

2010-01-25 @ 09:42:40
URL: http://annaistheman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0