Ny häääässst!!!!

Tjaaaa!
Jag har fått min nya häst nu!!! En till.
Min andra lilla polle står på en gård på landet och ska i maj få föl :D Vi gjorde så för att hon tröttnat på att hoppa och det var så segt att aldrig få rida på den nivå man vill. Men nu har vi köpt en ny häst, han heter Chindor van het Kleinhof. Han är så sööt och helt underbar att rida. Han har hopptävlat 130 cm felfritt. Aja ska inte snacka massa hästar eftersom säkert ingen fattar..

Annars idag har jag tränat som vanligt. Jag är beroende. Idag hade jag världens power efter jag sprungit klart hela rundan så jag tog några backar extra, ähh vafan nog om mig! 

Här är något som jag saknar och blir fruktansvärt avundsjuk nu när man känner alla kompisar som är där nu, MALTA!! faaan va naaajjs det var ska ni veta.

Åh jag saknar det där håret..
Men jag saknar framför allt...

Det underbara Malta-crewet.

En resa som inte går att slå!

Kommentarer
Postat av: Alma Ranebo

Nice med nya hästen hörrru! Lägg upp bilder o filmer genast!!!! :D

2010-08-01 @ 17:33:36
URL: http://almaranebo.blogg.se/
Postat av: ANNAAAAAAAAAAAAA

HAHAHAHA JAG ALSKAR DINA NAMN PA SAKER!

2010-08-06 @ 23:29:31
URL: http://jegganitis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0