50-ÅRSPARTY

TJAAAA!!
jag har inte bloggat nått idag för jag har varit ute och grävt gropen efter skolan sen fixa jag mig för att fira min faster som fyllde 50 år. Det blev en trerätters på Naglo, asgott!! I present gav vi henne en privat helikoptertur över Stockholms skärgård som hon har drömt om ;) Det var en jättetrevlig kväll faktiskt! Och under kvällen såg jag Reinfeldt, woohoo. Nu är klockan mycket och jag måste vila mig för morgondagens hetta, 24 grader, jag får nog festa till med shorts asså!

Här kommer lite saker som jag nyligen har fyllt på garderoben med! 


Bara lite skit som jag fick för typ 40 spänn tillsammans när jag köpte en klänning ;) Inte något speciellt från Bikbok.

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0