Bilder från igår

Hallåå!
Just nu sitter hemma och tycker synd om mig själv. Är väldigt förkyld som är så jävla bra timing med tanke på att jag åker till Irland i natt. Glärran sov här i natt och det var trevlans, men hon åkte och jobba klockan 8 så hela morgonen har jag försökt städa rummet och packa, men det har blivit mest tv-tittande.
Idag ska jagta det lugnt hemma och snart åka till forum med mis padres. Där ska jag äta lunch, införskaffa lite saker till Irland och förhoppningsvis bli sponsrad med något fint!

Här kommer bilder från igår när jag, Lisa, Eve, Såfia, Fancy, Sissi, Alicia och Cornelia var i trollan igår och myste ;)








Vilka snyggingar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0