hårfärgning o ny jacka

heeeeeej! idag har jag kirrat en ny skinnjacka! fynda den rejält på H&M, för 199:-!!!! den kostade egentligen 299:- men det är 100 spänn rabatt på kavjer o jackor just nu på hm, passa på! jag var alltså i forum efter skolan med alma o linnea sen kom lisa också, träffade massa andra av mina kompisar där, trevligt! orkar inte ladda upp egna bilder nu så tar en från google, tror att det är den här men inte helt säker.


JUSTE!! färgade håret idag också, eller tonade det mörkare :P det tog över en timme att färga hela mitt hår och det lossna ett helt jävla fågelbo med hår från skallen när jag var klar. hela jag var också helt brunfläckig som inte gick bort helt. hela badrummet var också helt förstört så fick stå o hälla asiton över väggarna. bilder kommer imorgon, vet inte än om man ser någon skillnad eftersom det är blött fortfarande...

aja godnatt.

Kommentarer
Postat av: linn

jag har också köpt en sådan hehe:)

2010-03-13 @ 11:17:02
Postat av: amanda

den är snyyyygg! fast jag ser ut som en riktig rocker i den :P

2010-03-13 @ 23:15:50
URL: http://amandathebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0