intresseklubben antecknar

god kväll. jag och cornelia var precis och tränade basket med kill-laget. haha det var väl lite scary eftersom dom är från 94:or uppåt typ 88:or eller nått sånt.. haha första gången jag kände mig liten. jag gjort om mitt nagellack tre ggr idag eftersom jag inte orkar ta bort det gamla o målar över, men det sket sig.
nu ska jag sova, eller innan ska jag äta en pepparkaka bakad med smör. ojjj asså idag har jag ätit ton med mat!!! till frukost åt jag två lingongrover o en knäckebrödsbit (brukar typ bara äta en rostis), sen moffade jag 9 pannkakor, sen när jag kom hem blev det masssa korvar med mos fast jag var fortfarnde hungrig så åt några mackor och pepparkakor. nu när jag kom hem åt jag massa kycklingwok. fetknopp kan du kalla mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0